Správné zpracování a podání žádosti o dotaci je velmi důležité. Jinak může dojít k problémům, jejichž následkem může být i vyřazení žádosti z administrace.
Žádost se podává jednoduše pomocí elektronického formuláře na webu Novazelenausporam.cz. Následně je nutné ve stanovené lhůtě doručit povinné listinné přílohy na krajské pracoviště Státního fondu životního prostředí.
Pokud je vše v pořádku, může se začít s realizací opatření.
I když se může zdát, že postup je poněkud složitý, ve skutečnosti to není tak zlé. Na žadateli o dotaci je, aby doložil, že vše proběhlo tak, jak má. Hlavní břímě administrace nesou Státní fond životního prostředí a Ministerstvo životního prostředí.
Dokumenty, které předkládá žadatel o podporu: formulář "Dokumenty předkládané k vydání Registrace a rozhodnutí nebo Registrace a stanovení výdajů", výpis z katastru nemovitostí, soupis všech faktur (formulář ke stažení), všechny faktury za realizaci, potvrzení o úhradě - výpis z internetového bankovnictví.
Dále se přikladají: doklad o projednání se stavebním úřadem, doklad o dokončení realizace, závěrečná zpráva odborného technického dozoru nebo např. dokumenty k veřejné podpoře (pokud byla poskytnuta), protokol o průvzdušnosti obálky budovy (pokud byl test proveden) a pokud nebyly použity materiály/výrobky s SVT kódy, také dokumenty prokazující soulad technických vlastností materiálů a výrobků s podmínkami programu Nová zelená úsporám.
Pomůžeme vám.